hieremma.reismee.nl

Nieuwe chips smaak

Jaa aangekomen in Krasnoyarsk om 00:30, veeeel te laat om nog in te checken maar we hebben dit keer echt geluk gehad!

Lekker uitgeslapen, Alexa ging even ontbijt halen bij de suup en toen gingen we lopen. Gewoon zo naar iets dat op internet staat als 'dit moet je zien'..

Het had keihard geregend en ze hebben hier blijkbaar geen afwatering ( of in ieder geval een slechte), want de straten stonden onder. Het is hier wel echt herfst ook. De temperatuur is stukken lager en de bladeren zijn mooi rood en geel.

We liepen naar een uitzichtpunt. Een kleiheuvel op geklauterd, paar keer weer naar bennee geglee en bovenop deze berg stond dus een kerkje. En die staat ook op het biljet van 10 roebel dus.Maar het uitzicht was wel even genieten.

We liepen een andere route terug van de berg door schattige straatjes met mooie houten huisjes.

Morgen gaan we naar het Stolby National Park. Dat is ongeveer 3 uur reizen naar een prachtig karst-landschap.

Dus we kochten vast onze treinkaartjes voor overmorgen. Dan gaan we verder naar Irkutsk. We zitten nu ten hoogte van Myanmar.. 5 uur lopen wij voor op jullie.

En ja, we hebben nu 4077 km gereisd in dus 14 dagen en het is lachen, gieren brullen als je weet wat dat aan treinreizen heeft gekost hé! Komt ie Honderddertig euro! ((((130,00))))

Dat is erg leuk vinden wij en dus lachen, gieren, brullen.

Ps. Vandaag hebben we een nieuwe chips smaak geproeft. Pringles met krab smaak!

Alexalala

Lachen, gieren, brullen!

Tilly

Hallo Emma,
Ja, dat is zeker lache, 4000 km voor 130 euro.
Daar kom je in Holland nog niet eens de grens mee over.
Hoe is de temperatuur rond IRKUTSK, want het ligt toch in Siberie.
Is het daar momenteel niet heel erg koud ??
De trans Siberië expres stopt toch ook in Irkutsk. (of zit ik fout)
Nou ik ben best een beetje jaloers, wat een fantastisch reis maken jullie.
Ik geniet een beetje met je mee.
Liefs en een dikke kus van TILLY.

Emma Wouda

Hee Tilly,
Ja het is zeker wel koud hier. Sneeuw gehad enzo
De transsiberie gaat door tot de zee, wij nemen de transmongolie en die gaat tot peking. En wij zelf gaan nog verder met de trein naar Hong Kong:)
Xx