hieremma.reismee.nl

Laatste avond in Borna

Wat heb ik(en mijn groep) een ontzettend mooie tijd gehad in het dorp. De mensen zijn zo lief en begaan!

De laatste avond heeft de headmaster een feestavond voor ons georganiseerd. Er werd speciaal gekookt, er was muziek en veel mensen en kinderen uit het dorp waren erbij. Voor de vrouwen had hij henna en armbanden gekocht. In deze tijd van het jaar laat je hiermee zien dat je dit jaar nog niet trouwen gaat. En dat klopt, ;) dus werden we versierd door de meisjes vóór het eten. Heel voorzichtig tekenden ze onze handen en voeten vol en toen het eten op tafel stond leek het wel de normaalste zaak te zijn om gevoerd te worden vanwege onze henna-handen. Het voelde een beetje ongemakkelijk maar ze hadden er plezier in!

De muziek ging harder en het stond vol met kinderen die aan het dansen waren. De volwassenen konden helaas niet mee doen, omdat er net twee mensen in het dorp overleden waren. Dat voelde ook een beetje gek, maar ze vonden het kijken naar de gekke dansjes die we deden volgens mij best leuk..

addy

Wat een belevenissen allemaal Emma. Heb je ook een foto van je henna handen ? Lees het allemaal met plezier.
Hoop dat de kinderen "genieten" in jullie schoolbanken.

Clem

Ook ik heb alles met plezier en aandacht gelezen.
Mooi werk wat jullie daar verrichten, daar kun je met voldoening aan terug denken.

tilly wouda

Dag Emma,
We volgen je aan de voet.
Kun je eens een foto van jullie meubeltjes opsturen, want zo langzamerhand worden we daar nieuwsgierig naar.
Heb je mooi weer ?
Hoe is de temperatuur?