hieremma.reismee.nl

Douanetraan

Dag1; 7 sept 2017

Zo'n dag als vandaag is misschien wel zo'n dag die ik later in volle glorie aan mijn kinderen zal vertellen.

Met een dik rood gezicht, nat van de tranen liep ik door de douane.

Ik kon mijzelf voor gek verklaren, waarom ik zo'n fijne vent in Nederland heb gelaten.

Maar het is goed om je plannen waar te maken, dat weet ik ook wel en uitstel zou het alleen maar lastiger maken. Dus dat doe ik nu.

Ik maak mijn plannen waar.

Vlucht Amsterdam-Riga Vlucht Riga-Moscow

Vertrek 10:20 Aankomst 20:00

(Dit hoeft natuurlijk allemaal niet zo lang te duren, zeker niet. Maar het scheelde wel bijna 10,- euro p.p! Ook hadden we ruim de tijd in Riga en hebben we een onbekende chips smaak geproefd).


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!